پاسخ ولوو به پرسش های مکرر درباره سیستم مخابراتی ActiveCare Direct

پاسخ ولوو به پرسش های مکرر درباره سیستم مخابراتی ActiveCare Direct

تفاوت ActiveCare Direct و CareTrack در چیست؟

CareTrack سیستم مخابراتی جمع آوری اطلاعات واقعی است، و ActiveCare Direct یک سرویس برای کمک به مشتریان در درک و مدیریت این اطلاعات است.

با ActiveCare Direct، تحلیلگران ولوو و یک نرم افزار اختصاصی تمام اطلاعات جمع آوری شده توسط CareTrack را دسته بندی کرده و متناسب با اولویت کدها، هشدارهای مهم را برای مالکان می فرستد. علاوه بر این، ولوو گزارشات بهره برداری ناوگان ماهانه را فراهم می کند که به راحتی می توان از عملکرد ناوگان، کارایی، ساعت کارکرد و موارد سوء استفاده از ناوگان مطلع شد.

تفاوت بین کد خطا و کد هشدار چیست؟

کدهای خطا چیزی است که شما از سیستم های مخابراتی دریافت می کردید: یک زنجیره از اعداد یا حروف که نشان دهنده یک مسئله است، اما هیچ اطلاعاتی را ارائه نمی دهند. شما احتمالا باید آنچه را که به معنی کد خطا است، جستجو کنید و سپس سعی کنید چالش را مشخص کرده و راه حلی برای آن پیدا کنید.

با استفاده از ActiveCare Direct، همانگونه که قبلا ذکر شد، داده های دریافت شده از سیستم های مخابراتی برای شما تحلیل می شوند. به جای فقط یک کد خطا، هشدار موردی را دریافت خواهید کرد که علت احتمالی مسئله، یک راه حل توصیه شده و پیامدهای احتمالی عدم اقدام را برای شما ارائه می دهد.

مسائل اولویت بندی شده چگونه است؟ چگونه می توان اطمینان حاصل کرد که مشکلات باعث خرابی نمی شوند؟

تمام موارد ActiveCare Direct از طریق یک سیستم مدیریت دنبال می شوند. هنگامی که چیزی بر روی یک دستگاه اتفاق می افتد، پاسخ نیز در زمان واقعی است. طولانی ترین فاصله زمانی بین مسئله ایجاد شده تا تحلیل و ارائه راه حل 10 دقیقه است. قطعا مدت زمان زیادی طول می کشد که فرد بتواند هر بار با هزاران کدهای خطا تصمیم گیری کند. این یک مزیت عمده برای سیستم اختصاصی در مرکز Uptime Volvo است. موارد اولویتی اینگونه است:

- اولویت 1: این کدها معمولا به مالکان ارسال می شوند، اما می توانند برای اپراتور نیز فرستاده شوند. موارد اولویت 1 شامل سناریوهای بحرانی است که دستگاه را در معرض خطر خرابی قرار می دهد.

- اولویت 2 و 3: این کدها تنها به مالک فرستاده می شود و شامل مواردی هستند که موجب خرابی ماشین نمی شوند. (مانند قرار دادن قطعات جدید).

- اولویت 4: این مورد برنامه ریزی خدمات را شامل می شود. اگر برای تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده باشد (مثلا یک فاصله زمانی 500 ساعته)، زمان آن را برای اپراتور و مالکان ارائه می دهد تا برای سرویس برنامه ریزی کنند.

آیا ولوو هنوز CareTrack را ارائه می دهد؟

بله. مشتریانی که در ActiveCare Direct ثبت نام کرده اند، دسترسی به پورت CareTrack را برای تنظیم و مدیریت ویژگی هایی نظیر ردیابی موقعیت مکانی، جغرافیایی و زمانی دارند.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21472