نشانه تجاری Badass برای دامپ تراک های کلاس 8 اتوکار

نشانه تجاری Badass برای دامپ تراک های کلاس 8 اتوکار

اتوکار (Autocar ) برای توصیف دامپ تراک های سری DC-64  کلاس 8 خود از نام تجاری "Badass"  به معنی "گردن کلفت" استفاده کرده است.

این شرکت اخیراً از دامپ تراک جدید Autocar DC-64D رونمایی کرده است که از ابتدا ساخته شده و برای مدیریت مشاغل چالش برانگیز مهندسی شده است.

کامیون جدید DC-64R برای زباله، DC-64M برای میکسرها و DC-64P برای پمپ طراحی شده اند.

اریک شوارتز، رئیس اتوکار، گفت: "DC-64D به طور ماهرانه ای پیکربندی شده و بسیاری از مسائل مربوط به صنعت را که توسط سایر تأمین کنندگان مطرح نشده است حل می کند. برخلاف هر وسیله نقلیه دیگری در بازار کامیون های سنگین تجاری آمریکای شمالی، کامیون های اتوکار برای یکپارچه سازی بدنه بدون درز از پیش مهندسی شده اند و به تغییرات ساختاری قابل توجهی نیاز ندارند. به همین ترتیب، کامیون های ما ایمن ترند، از نظر ساختاری مناسب ترند و از طول عمر بیشتری برخوردارند که هزینه کل مالکیت را کاهش می دهد و به وعده "همیشه بالا بودن" ما عمل می کنند. این دامپ تراک واقعاً گردن کلفت است."

به گفته اتوکار، دامپ تراک DC-64D در آلاباما مونتاژ می شود و دارای یک کابین جادار و کاربردی همراه با قدرت و دوام بالا است.

این شرکت با بیش از 200 سال تجربه در صنعت کامیون های سنگین با متخصصان اصلی صنعت برای هدایت طراحی DC-64D همکاری کرد. این همکاری منجر به بیش از 100 مورد بهبود در طراحی شد.

همچنین، اتوکار برای مهندسی توسعه ویژگی های اساسی نصب بدنه تخلیه، با تولیدکنندگان بدنه تخلیه همکاری کرد. DC-64D به بدنه تخلیه RS Godwin SCS مجهز شده و از استیل Hardox بادوام و وزن کمتری برخوردار است که به معنی ظرفیت بار بیشتر است.

DC-64D با چندین گزینه موتور کامینز از جمله سری CN9 L9 ، X12 و ISX12N در دسترس است. همچنین، X12 جدید امکان دسترسی به سیستم پس از خدمات Single Module را با کارایی بیشتر و دسترسی سرویس از کامینز فراهم می کند. X15 در سال 2022 در دسترس خواهد بود. 

روند طراحی همچنین شامل تمرکز بر ایمنی بود. طراحی اتوکار شامل دید 325 درجه ای مختص کامیون حرفه ای کلاس 8 با شیشه های کناری عقبی برای بهبود دید عقب است. قسمت جلویی آن نیز برای افزایش دید شیبدار طراحی شده است.

کابین DC-64D همچنین برای ارائه ایمنی از فولاد جوش خورده ساخته شده است که ساختار کابین را بادوام کرده و در حین حوادث از اپراتور محافظت می کند. این تنها کامیون حرفه ای است که فریم آن از موادی با قدرت 160000 پوند در هر اینچ مربع ساخته شده است به عبارتی دیگر 24 درصد قوی تر از استانداردهای صنعت است. کابین DC-64D از نمایشگر هوشمند 18 سانتی متری راننده بهره می برد تا حواس پرتی راننده را به حداقل برساند و به تکنسین ها کمک کند تا پس از تعمیر و نگهداری، رانندگان را سریعاً به جاده بیاورند.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21649