رونمایی نسل بعدی بیل مکانیکی 36 تنی کاترپیلار
انتظار می رود نسل بعدی بیل های مکانیکی 36 تنی کاترپیلار پاییز امسال منتشر شود. بیل مکانیکی 36 تنی در کارخانه ویکتوریا کاترپیلار در تگزاس ساخته خواهد شد.
جیم اومپلبی، مدیر عامل شرکت کاترپیلار، گفت:"ما در حال سرمایه گذاری برای بهبود بهره وری موتور و گسترش استفاده از سوخت های جایگزین برای کاهش هزینه های عملیاتی هستیم."
نسل بعدی بیل های مکانیکی 20 تنی در نوامبر سال گذشته در کنفرانس مطبوعاتی منتشر شد. این بیل ها با 15 درصد هزینه مالکیتی و عملیاتی پایین تر ، 25 درصد کاهش مصرف سوخت و 45 درصد افزایش بهره وری، در مقایسه با بیل های سری F خود عرضه شدند.
اومپلبی افزود: "این بیل مکانیکی باعث افزایش بهره وری عملیاتی و کاهش هزینه های سوخت و تعمیر و نگهداری در مقایسه با مدل های قبلی می شود. این اولین طراحی مجدد بیل مکانیکی اصلی ما در 25 سال گذشته بود. طراحی مجدد نیز جزء ضرورت استراتژی ما است که موجب گسترش پیشنهادات تولید و انطباق با اهداف بهره وری مشتریان و هزینه ها میشود."
از موفقیت های برجسته کاترپیلار این است که این شرکت اکنون دارای بزرگترین ناوگان خودمختار برگزیده در جهان است.
کارخانه سگویین (Seguin) در تگزاس از سال 2010 موتورهای کت (Cat ) و پرکینز (Perkins ) را تولید کرده است. از آن زمان، این کارخانه حدود 366000 موتور را با بیش از 70 درصد خطوط تولید هر ساله صادر میکند.
کاترپیلار موتور های پرکینز را در سال 1998 برای به دست آوردن موقعیت خود به عنوان تولید کننده موتورهای دیزلی به فروش رساند.
اومپلبی گفت:" پرکینز دارای یک تاریخ طولانی و غنی است که از سال 1932 در انگلستان تاسیس شد. امروزه محصولات پرکینز در چهار قاره تولید می شود و توزیع کنندگان پرکینز در 180 کشور وجود دارند. موتورهای ما انرژی مورد نیاز را برای ماشین هایی که بزرگراه ها، سدها و پل ها را می سازند، تراکتورهایی که زمین های کشاورزی را شخم میزنند و تجهیزاتی که در معدنکاری، منابع طبیعی را استخراج میکنند فراهم میکند."
اومپلبی توضیح داد که کاترپیلار استراتژی خود را در باقیمانده سال 2018 دنبال خواهد کرد.
همچنین، کاترپیلار همچنان روش عملیاتی و اجرایی خود (O & E) را دنبال میکند، روشی که شرکت را به درک مفصلی از عملکرد مالی خود بر اساس محصول، منطقه و برنامه میرساند.
لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21100