حذف خودکار علف های هرز با کربن روباتیک

حذف خودکار علف های هرز با کربن روباتیک

ویدر ( متصدی چیدن علف هرز) کربن رباتیک از هوش مصنوعی و فناوری لیزر استفاده می کند تا با خیال راحت و به طور موثر در مزارع زراعی برای شناسایی، هدف گیری و از بین بردن علف های هرز عبور کند.

درباره کربن رباتیک 

کربن رباتیک، پیشگام در انقلاب بعدی ربات های اتوماتیک در صنعت کشاورزی است. ویدر اتوماتیک کربن روباتیک برای مقابله با یکی از بزرگترین مشکلات صنعت ساخته شده است: کنترل علفهای هرز. با استفاده از هوش مصنوعی، کنترل های رباتیک و فناوری لیزر، رویکرد انقلابی و دقیق کربن روباتیک باعث بهبود عملکرد محصول می شود، شرایط کاری ایمن تری را برای کشاورزان فراهم می کند، هزینه های کلی مربوط به کشاورزی مدرن را کاهش می دهد و مسیرهای پایداری برای تولید مجدد و ارگانیک ایجاد می کند. رباتیک کربن در سال 2018 تاسیس شد و در سیاتل مستقر است.

حذف خودکار علف های هرز با کربن روباتیک

برخلاف سایر فن آوری های علف های هرز، این ربات ها با استفاده از لیزرهای پر قدرت علفهای هرز را از طریق انرژی حرارتی ریشه کن می کنند، بدون اینکه آسیبی به خاک برسانند. ربات های خودکار به کشاورزان اجازه می دهند از علف کش های کمتری استفاده کرده و نیروی کار را برای از بین بردن گیاهان ناخواسته کاهش دهند و در عین حال با اطمینان و پیش بینی هزینه ها، عملکرد محصول و سایر موارد را بهبود بخشند.

ویژگی های برجسته اولین ربات لیزری حذف کننده علفهای هرز در جهان

1. ماشین کاملا اتوماتیک

2. امکان کار مداوم در شبانه روز

3. دقیق همراه با هدف گذاری در زمان واقعی

4. لیزرهای قدرتمند سبب از بین رفتن علفهای هرز می شونند

5. روش ارگانیک مجاز

6. آزمایش شد و مورد تأیید کشاورز 

7. هنگام از بین بردن علف های هرز به بذر گیاهان مفید آسیب نمی رساند

حذف خودکار علف های هرز با کربن روباتیک

حذف خودکار علف هرز به کشاورزان کمک می کند تا عملکرد تولید را افزایش دهند، هزینه های متغیر را کاهش دهند و روش های کشاورزی احیا کنند.

مدل های جدید 2022 برای پیش فروش در دسترس هستند. کربن رباتیک گزینه لیزینگ را ارائه می دهد که باعث می شود ربات ها در مزارع کوچکتر با سطح زیر کشت کمتر به راحتی به کار خود ادامه دهند. این شرکت به کشف مدل ها و قابلیت های جدید ربات ادامه خواهد داد تا به کشاورزان در بهبود کارایی و قابلیت اطمینان در انواع وظایف کمک کند.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21639