جرثقیل جدید Tadano GR-1300XL-4 دارای دقت و عملکرد بالا است

جرثقیل جدید Tadano GR-1300XL-4 دارای دقت و عملکرد بالا است

تادانو (Tadano) که تازه وارد بازار آمریکای شمالی شده است، جرثقیل 130 تنی GR-1300XL-4  را برای زمین های ناهموار معرفی کرده است.

GR-1300XL-4 محصولات اختصاصی زمین های ناهموار تادانو را به کلاس 130 تنی گسترش می دهد و مشتریان بیشتری را به یک ماشین همه کاره که دارای بوم طویل و طراحی جمع و جور است و می تواند در شرایط سخت کار کند، جذب می کند. 

GR-1300XL-4 مجهز یه بوم شش بخشی است که می تواند با استفاده از سیستم پین بندی تلسکوپی مطمئن تا 56 متر امتداد پیدا کند. به گفته تادانو، این امر GR-1300XL-4 را به داشتن طولانی ترین بوم در دسته جرثقیل های زمین های ناهموار در وزن 130 تن تبدیل می کند.

همچنین نمودار هوشمند تادانو نیز روی صفحه قرار دارد و اجازه می دهد عملکرد جرثقیل به حداکثر برسد.

GR-1300XL-4 با طول جمع و جور 8.5 متر بر روی یک سیستم دو محوره و یک وزنه تعادل قابل جدا شدن، می تواند به راحتی و با کارآیی به محل کار منتقل شود.

GR-1300XL-4 مجهز به یک موتور 280 اسب بخاری کامینز B6.7 است که قادر به تولید حداکثر 850 فوت پوند گشتاور است. سیستم انتقال قدرت آن پنج سرعت رو به جلو دارد که با چهار حالت فرمان منحصر به فرد تعریف می شود. GR-1300XL-4 همچنین دارای کابین قابل انعطاف 20 درجه ای برای افزایش ایمنی، دید و راحتی است و توسط سیستم Tadano’s AML-E2 بر روی یک صفحه نمایش چند کاره بزرگ 26 سانتی متری برای کنترل عملکرد مورد استفاده قرار می گیرد.

GR-1300XL-4 به سیستم Tadano View System مجهز شده است، یک شبکه سه دوربین که نمای جلو، عقب و نقاط کور را برای کمک به عملکرد ایمن جرثقیل و رانندگی ارائه می دهد.

GR-1300XL-4 همچنین شامل سیستم Tadano’s Clearance Sonar است که چهار سنسور مجاورت را در گلگیر عقب جرثقیل ادغام می کند تا از هر مانعی که در پشت آن قرار دارد به صورت صوتی و بصری به اپراتور هشدار دهد و در عین حال به عنوان سیستم هشدار نقطه کور نیز عمل می کند.

اگر جرثقیل برای مدت زمان مشخصی کار نکند، عملکرد قطع پمپ که به تازگی توسعه یافته است به طور خودکار عملکرد پمپ هیدرولیک جرثقیل را متوقف می کند. این عملکرد همچنین به کاهش مصرف سوخت کمک می کند.

این جرثقیل همچنین به توابعی مانند سیستم نظارت بر سوخت، حالت سازگار با محیط زیست و کنترل مثبت مجهز است که با کاهش انتشار دی اکسید کربن، بهبود مصرف سوخت و کاهش سر و صدا، از عملکردهای سازگار با محیط زیست پشتیبانی می کند.

سیستم مخابراتی Tadano’s Hello-Net web ، سرویس اطلاعات وضعیت عملکرد جرثقیل را با استفاده از ارتباطات تلفن همراه و همچنین اطلاعات موقعیتی از طریق GPS و داده های نگهداری ثبت می کند. تادانو اطلاعات مربوط به محصول مورد استفاده را به اشتراک می گذارد و پشتیبانی و خدمات پیشرفته مشتری را ارائه می دهد. 

Hello-Data Link قادر است تا جرثقیل را از طریق شبکه LAN به دستگاه های تلفن همراه متصل کند، و به شما امکان می دهد تا وضعیت عملیاتی، نشانه ها، کدهای خطا و سایر اطلاعات را به صورت بلادرنگ از خارج از کابین برای کمک به ساده سازی تعمیر و نگهداری جرثقیل تحویل دهید.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21653