تکنولوژی جدید لودر کوماتسو
پیشرفت فن آوری انتشاربه طراحان کوماتسو اجازه میدهد تا یک موتور که نیتروژن اکسید (NOx) را به بیش از 80 درصد کاهش میدهد تولید کنند.
فیلتر کربنات دیزل کاماتسو (KDPF) و دیگر اجزا، همراه با موتور برای کارایی و طول عمر طراحی شده اند. بیش از 95 درصد از بازسازی KDPF به صورت غیر فعال انجام می شود، یعنی هیچ اقدام عملیاتی از جانب اپراتور و هیچ مداخله ای در عملکرد دستگاه وجود ندارد.
پیشرفت در کابین لودر کوماتسو
یک سیستم یکپارچه اطلاعات را به طور مستقیم در مانیتور اصلی دستگاه از راه دور از طریق Komtrax نشان می دهد. همچنین، کنترل عملکرد از طریق دکمه ها و اهرم های ماشین امکان پذیر است.
برای راحتی اپراتور، یک صندلی معلق در هوا، با پشتی بلند و مجهز به سیستم گرمایشی در کابین وجود دارد. ارتعاشات دستگاه کم شده است و ساختار قاب فرمان باعث افزایش قدرت می شود. علاوه بر این، کابین با اهرم کنترل الکترونیکی مجهز به سوئیچ F-N-R برای ارگونومی و راحتی اپراتور میباشد.
یک مانیتور مجزا، تمام رنگی و استاندارد برای دید عقب به همراه یک جک کمکی، دو پورت 12 ولتی و یک مانیتور15 سانتی متری با قابلیت تفکیک پذیری بالا از دیگر امکانات کابین محسوب میشوند.
حفاری خودکار لودر
سیستم جدید حفاری اتوماتیک چرخش سطل را با فشار سنجی که به تجهیزات کار متصل است کنترل می کند. سیستم، قادر به کاهش خستگی اپراتور و بهینه سازی بار سطل است.
برای تعمیر و نگهداری، یک درب جدید در عقب و فن استاندارد در عقب لودر اجازه می دهد تا دسترسی آسان به رادیاتور فراهم شود و فضای گسترده تری برای سهولت تمیز کردن در اختیار باشد. درهای موتور دسترسی سریع و راحت برای چک کردن های روزانه و موارد خدمات را فراهم میکند.
حفره DEF دارای یک جلد مغناطیسی مناسب برای نگه داشتن کلاه در هنگام پر کردن یک چاه است. و دارای یک اندازه سنج است که از پر شدن بیش از حد جلوگیری میکند.
لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21115