بابکت لودرهای جدید سری R را به موتور خطی جدید مجهز می کند

بابکت لودرهای جدید سری R را به موتور خطی جدید مجهز می کند

بابکت مدل های جدید لودر شعاع باریک، فریم 60، T62 و S62 را در سری R خود معرفی کرده است.

هر دو لودر از ویژگی های موتور خطی بابکت و بخش بازوی فولادی بالابر برای افزایش کارایی و دوام برخوردار هستند. این مدل های جدید به سری R می پیوندند، از جمله دو لودر فریم70  و چهار لودر فریم 60.

لودر کامپکت T62 دارای قدرت موتور 68 اسب بخار و ظرفیت عملیاتی 975 کیلوگرم است. لودر S62 مجهز به موتور 68 اسب بخاری و ظرفیت عملیاتی 952 کیلوگرم است.

موتور درون خطی بابکت

مدل های سری R - T62 و S62 – با موتور 2.4 لیتری Tier 4  بابکت مجدد طراحی شده اند. 

طراحی جدید موتور درون خطی و سیستم مستقیم درایو، عملکرد بالا را در دستگاه کامپکت تضمین می کند. این موتور بابکت که مجدد طراحی شده مطابق با قوانین انتشار Tier 4 بدون فیلتر ذرات دیزلی (DPF) عرضه می شود و باعث کاهش زمان خرابی DPF و هزینه های نگهداری طولانی مدت DPF می شود می شود. 

موتورهای بابکت دارای یک محفظه احتراق هستند که فشار بیشتری را تحمل کرده و اسب بخار و گشتاور قابل استفاده بیشتری نسبت به مدل های قبلی تولید می کند و عملکرد بهتری را برای فشار دادن، حفر، بلند کردن و عملکرد پیوست ها ارائه می دهد. 

از آنجا که اپراتورها برای کار طولانی تر و انجام کارهای بزرگتر و دشوارتر به تجهیزات کامپکت نیاز دارند، خنک سازی بهتر ضروری است. سیستم خنک کننده سری R برای عملکرد بهینه و حداکثر زمان کار طراحی شده است.

پیشرفت های کلیدی سیستم خنک کننده سری R شامل یک رادیاتور بزرگتر با ظرفیت بالاتر و اندازه فن است که حدود 50 درصد افزایش داشته و با چرخش کمتر، خنک کنندگی بیشتری را فراهم می کند. یک درب عقب با پنجره های فولادی سنگین امکان جریان هوای مطلوب را فراهم می کند و اپراتور را در برابر آلاینده های محل کار حفظ می کند.

افزایش قابلیت بالابری

لودرهای سری R مجهز به بازوی بالابر جدید و قویتر فولادی و هیدرولیک قدرتمند برای بهبود قابلیت بالابری هستند. بازوهای بالابر سری R در قسمتهای کلیدی قدرتمندتر هستند، با این وجود، مشخصات برتری برای اطمینان از عملکرد مطلوب و افزایش دید را ارائه می دهند.

بابکت لودرهای جدید سری R را به موتور خطی جدید مجهز می کند

گزینه محفظه شفاف لودرهای سری R به اپراتورها دید واضحی از جانب دستگاه می دهد تا به مانور بهتر دستگاه کمک کنند.

لودرهای سری R همچنین دارای چراغ های LED جلو و عقب به صورت استاندارد برای دید در شرایط کم نور هستند. اپراتورها همچنین می توانند چراغ های LED ممتاز اختیاری را که در گوشه های بالای کابین قرار می گیرند یا چراغ های LED جانبی را برای روشنایی بیشتر محل کار، در اختیار داشته باشند.

طراحی جادار کابین باعث دفع گرد و غبار و آلودگی در کابین می شود، اپراتور را از صدای موتور و هیدرولیک جدا می کند و کارایی گرمایش و تهویه هوا را افزایش می دهد.

زمان تعمیر و نگهداری، کل کابین سری R در دسترس قرار می گیرد تا دسترسی به خدمات را بهبود بخشد.

کابین دارای یک نمایشگر استاندارد، 12.7 سانتی متری با صفحه نمایش 18 سانتی متری بلوتوث دار می باشد. فیلتر سوخت بزرگتر، امکان محافظت بهتر از سیستم و دوام بیشتر فیلتر را فراهم می کند. حفاظت استاندارد استارت و بدون کلید در همه لودرهای کامپکت سری R قرار داده شده است. کاهش فشار و لرزش باعث راحتی اپراتور می شود.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21621