راه اندازی کابین جدید برای جرثقیل های 150 تنی Grove

راه اندازی کابین جدید برای جرثقیل های 150 تنی Grove

Grove در حال گسترش دسترسی کابین نسل جدید خود برای جرثقیل های چهار و پنج چرخه GMK تا ظرفیت 150 تن است.

در ماه دسامبر، کابین جدید برای جرثقیل های سه محوره Grove معرفی شد. اکنون کابین در جرثقیل های GMK4090-1، GMK4100L-2، GMK5150-1 و GMK5150L-1 نیز موجود است.

کابین جدید دارای طراحی مدرن است که با آخرین الزامات تست تصادف اروپا مطابقت دارد. اپراتورهای جرثقیل از افزایش فضای داخل کابین بهره مند می شوند، در حالی که ابعاد کلی جرثقیل ها بدون تغییر باقی مانده است. جرثقیل عرض 2.55 متر، شامل ویژگی های داخلی جدید است. محفظه های کاربردی روی داشبورد، بین صندلی ها و درهای خودرو قرار دارد که فضای کافی را برای نگهداری وسایل فراهم می کند.

داخل کابین همچنین دارای جای لیوان و پورت USB است که امکان شارژ تلفن های همراه و سایر دستگاه های الکترونیکی را فراهم می کند. صندلی ارگونومیک راننده با سیستم ضد لرزش و دارای گرم کن صندلی به صورت استاندارد ارائه می شود.

آندریاس کرمر، معاون مدیریت محصول در بخش جرثقیل های سیار در مانیتو، گفت: "کاربرپسند بودن و حالت ارگونومی از اولویت های ما در توسعه نسل جدید کابین های جرثقیل Grove بود، بنابراین درک شرایط کار روزمره اپراتورها برای این فرآیند ضروری است. اپراتور باید در هر سایت شغلی احساس راحتی کند. 

ما نمونه اولیه نسل جدید کابین های حامل Grove cab2020 را به عنوان بخشی از یک مطالعه طراحی کردیم و در Bauma 2019 به بازار معرفی کردیم. بازخورد در آن زمان بسیار مثبت بود، ما از این فرصت استفاده کردیم و مستقیماً با مشتریان و اپراتورها صحبت کردیم و نظرات آنها را در مراحل نهایی توسعه کابین جدید اعمال کردیم."

سیستم کنترل جرثقیل به راحتی وقتی اچراتور در کابین نشسته است، دسترسی پیدا کند. رابط بصری کار اپراتور را آسان می کند زیرا بیشترین تنظیمات مورد استفاده، مانند سطح شاسی و قفل محور، می توانند از طریق سیستم کنترل جرثقیل انتخاب شوند. حالت های مختلف درایو را نیز می توان از طریق صفحه سیستم کنترل جرثقیل انتخاب کرد.

از آنجا که تمام نمایشگرهای سیستم کنترل جرثقیل طرح و پیمایش یکسانی را در سرتاسر محدوده مدل GMK ارائه می دهند، کارکردن با همه جرثقیل های Grove برای اپراتورها آسان است.  

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21681